Зверення громадян
- Закон України вiд 27.03.2014 № 1170-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про інформацію" та Закону України "Про доступ до публічної інформації"" - ПЕРЕГЛЯНУТИ
- Закон України від 02.10.1996 № 393/96-ВР "Про звернення громадян" - ПЕРЕГЛЯНУТИ
До уваги громадян України
Вимоги до звернення, у тому числі електронного, визначені статтею 5 Закону України "Про звернення громадян".
Додатково надаємо рекомендації щодо оформлення та подання електронного звернення до Державної установи "Територіальне медичне обєднання Міністерства внутрішніх справ України по Київській області"
- У зверненні необхідно обов'язково зазначити повні реквізити заявника (прізвище, ім'я, по батькові, поштову адресу (поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира), чітко і зрозуміло викласти зміст порушеного питання.
- Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним структурним підрозділом та надання відповіді заявнику. Пропонується зазначати дані українською мовою відповідно до офіційного документа, що засвідчує особу заявника.
- Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.
- Надання достовірної інформації є необхідною умовою для компетентного розгляду звернення.
- Без зазначення обов'язкової інформації не буде можливості провести реєстрацію звернення.
- Відповідь на звернення може надаватися електронною поштою, у разі наявності у зверненні відповідного прохання та електронної адреси. Відповіді на звернення не надсилаються на поштові скриньки розміщені на інформаційному ресурсі в доменній зоні .RU
Увага! Звернення не приймається до розгляду, якщо:
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції МОЗ України;
- звернення оформлено з порушенням статті 5 Закону України "Про звернення громадян";
- звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
Звернення, надіслане наприкінці робочого дня (після 17-00) або у позаробочий час, буде прийнято до розгляду у наступний після його надходження робочий день.